tirsdag, september 02, 2008

Hjemme igen fra Pisa...

og lidt træt... får ikke lavet indlæg med billeder fra turen idag, da børn og div. mængder af vasketøj samt arbejde fylder lige lidt rigeligt idag...
Men skønt at være ude, men bestemt også dejligt at komme hjem igen. - selvom temp. var noget lavere end det vi kom fra...
Havde dog en pudsig oplevelse, som helt gav os gåsehud... vi kom gående på gaden i nærheden af stationen, og går forbi et busstoppested, hvor der står ret mange mennesker, så vi hæfter os ikke ved nogle af personerne. Pludselig er der en der råber "Hej Annette" - og jeg reagerer på det og vender mig om, og der står en tidl. kollega, jeg ikke har set i flere år, og venter på bussen... Vi nåede lige at få hilst og snakket lidt inden de skulle videre til Lucca... Verden er da lille...(hun sagde at hun syntes det var mig, så hun tog chancen og kaldte - og hvis det ikke var mig, ville jeg jo bare ha gået videre...)
Nå ikke mere for nu, støvsugeren skal lige svinges hen over møblementet og en lur på 10 min. skal lige klares inden jeg skal møde kl. 15...

1 kommentar:

Jane sagde ...

Velkommen hjem fra det store udland.
Sjovt som verden den kan være lille....