lørdag, november 03, 2007

Tilbage igen

med en computer hvis hard-disk blev forsøgt reddet at tre mand høj fra en velkvalificeret edb-afdelinge, men desværre operationen lykkedes desværre ikke og hard-disken afgik ved døden sammen med ALLE billeder fra det forgangne år...dvs. konfirmationsbilleder, føl-billeder, strik-billeder, sommerbilleder....you name it....men som min mand siger: rigtige mænd sikkerhedskopierer ikke - de græder... Absolut ikke enig! så nu er her indsat ny hard-disk!
Lidt positivt er der dog, jeg har en cd med billeder fra Island sidste år og billeder, der ikke er slettet på kortet fra digitalkameraet, så lidt er her dog tilbage.......
Men oven i det, så er jeg begyndt på min Parasol, den har ventet længe... fik købt nogle dejlige rundpinde hos Butik Unik til at have den på - hun har nemlig et super tilbud på disse....så der blev lige forsynet!
Af mit nyindkøbte garn fra Island skal jeg have strikket en sweater til mindstemanden, som har spurgt til en - så må man jo følge op! og så er der pladegarn - til en sweater til migselv.... og der kom også lidt garn til, til en taske der skal valkes...en kollega har en opskrift på en flot taske. Sweateren som strikkes på bestilling er lidt aaarrrgggh - garnet er noget værre filtertjavs - det er ikke let at trævle op i, og jeg strikker en del baglæns på den...!
Igår fik jeg for første gang at få massage - på skulder, i nakke og ryg - uh det var dejligt, men for søren hvor er jeg øm idag...hvilket massøren havde advaret mig om, men jeg håber det løsner for de spændte muskler jeg har. Hovedpinen plager mig en del - og det kommer derfra, forleden kunne jeg næsten ikke køre hjem fra arbejde, sådan var jeg plaget. I SFO'en syntes de at jeg lignede en zoombie - men jeg følte mig også som en sådan...

4 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Det kan godt være at rigtige mænd ikke sikkerhedskopierer, men rigtige kvinder har en ekstra harddisk som de så kopierer alt det vigtige over på..... Jeg er nemlig blevet klogere af erfaring.

KH Lene Sophie

LineMo sagde ...

hej

jeg oploader hver måned mine fotos til ofoto kodaks hjemme side hvor man ganske gratis kan have en kopi af sine billeder liggende.

Måske var det en ide til fremtiden

Line

Jane sagde ...

Hvor er det ærgerligt med dine billeder, men jeg er nødt til at indrømme at jeg sikkerhedskopierer heller ikke. Det må vi altså til nu Annette.

Tana sagde ...

Åhh nej, det gør bare helt ondt i mit hjerte at læse om alle de billeder I har mistet. Håber at familie og venner kan hjælpe med genskabelsen. For at undgå det I lige har været igennem, gør vi det at hver ½ år brænder vi alle vores billeder ned på en DVD skive og lægger den hos min svigerfar. Hvis der så sker noget med vores PC eller vores hus, så mister vi aldrig vores billeder. Det er simpelt at gøre og tager ikke så meget tid.
Bare en venligt hint til en anden gang. det må selvfølgelig ikke ske igen.
Tana