fredag, januar 11, 2008

Postvæsnet og jeg...

vi er ikke altid lige gode venner - jeg venter en pakke, var dog ikke hjemme da posten var forbi forleden -måtte så vente til igår med at skulle hente pakken på vort Afhentningssted efter kl. 13 - jeg mødte op - og pakken var der ikke.... kontaktede Post DK - og fik en lille uforskammet dame i tlf. - ja undskyld til de evt. ansatte i Post DK - men jeg kan ikke klare disse nedladende talende personer! tilsidst måtte jeg sige til damen at samtalen sluttede! Så nu må jeg håbe at pakken er dukket op idag - jeg har nemlig bestilt en bog - E.Zimmermanns Knitters Almanac Calender - og prisen var meget meget rimelig.
Ellers nåede jeg ikke det store igår og onsdag - trods fridage - men hj.bagte boller til børnene med div. fyld i - jeg er af og til lidt eksperimenterende - igår kom der dadler, marcipan, hk.chokolade, revet gulerod og lidt rosiner i - og de smagte mums.......
Men lige et smut forbi her og hun gav en kop kogt vand - jeg medbragte theen (og et par meget lune boller) dog i brevform noget Kusmi-the - for lige at prøve theen først - og vi blev enige om at det ikke var noget helt specielt særligt i vore øjne...
Tiden hos Mona gik alt for hurtigt som sædvanligt - strikke- og snakketøjet kørte - vi har det bare altid så sjovt og hyggeligt sammen - men vi kender også hinanden meget godt - har holdt sammen siden vi gik i 8. klasse....
Nå... dagen idag byder på indkøb og "klargøring" til at jeg skal på arbejde de næste 5 dage...men nogle småarbejder har jeg da gang i som jeg regner med at få færdige i weekenden....et tørklæde med huller - nr.2.strømpe i Opal og så lige montering af en halsfisk...

Ingen kommentarer: