mandag, januar 07, 2008

Service eller Hvad?

Vi har en lokal butik - hvor der kan indleveres film til fremkaldelse - dette gjorde jeg i slutn af nov. og normalt vil en sådan komme retur i løbet af 8-10 dage. MEN jeg spurgte dagligt i hele december og i begyndelsen af dette år til min film...men desværre var den ikke kommet retur fra fotofirmaet - Den lille flap, som rives af og gemmes i tilfælde af "bliv-væk-og-find-igen" havde jeg naturligvis ikke længere...ÆV! - for filmen indeholdt de sidste feriebilleder fra Island, billeder fra min tur i oktober til samme sted samt lidt ekstra gode fotos! Ærgerligt tænker jeg - så vil jeg ikke bruge det sted til fremkaldelse fremover!..
Idag er jeg så i den lokale - så siger den søde pige, som jeg har "plaget" med min efterspørgsel på filmen de sidste 5 uger, at hun forresten ryddede op under kassen den anden dag og FANDT min film DER IKKE VAR INDSENDT til fremkaldelse...så nu ville hun bare sige at den var indleveret!!! Men noget har jeg da fået ud af det - husker hun mit navn fuldt ud....
Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde!
Og jeg må så vente på billederne....

Ingen kommentarer: