mandag, april 07, 2008

Jeg fik en mail...

så nu er bogen The Opinionated Knitter af EZ på vej til mig fra Saxo..... Den bestilte jeg i beg. af marts - så nu er den interlektuelle del af strikningen vist nået i løbet af de sidste par uger....Både Hønsefødder&Gulerødder, JapanStrik og nu TOK...og det er da inspirerende... Idag modtog jeg så Den Amerikanske Sømand via bogklubben - ja jeg har en forkærlighed for bøger, jeg køber gerne og læser lige så hurtigt. Det er bare ikke lige så sjovt for familien når mor går igang med en bog, for så læser jeg hele tiden - har bogen under armen som en tro følgesvend, den slippes ikke før jeg er færdig...Det står på total multitask når der læses...Underlig - nej ikke synderlig!....
Jeg har lidt synkronstrik igang sm m Fru Brogaard - og jeg er bagud - til stor moro for FB...men jeg er arbejdsramt, så aftenerne fordrives med beboerhygge, sengelægning og journalskrivning. og hvad der ellers foregår i en AV......
Aftenvagterne egner sig ikke til at strikke i - og det er nu heller ikke det jeg skal - det er beboerne der er i centrum der. Men de gange jeg har haft nattevagt, så har det da været i bevægelse... Men lad os nu se, når der kommer konflikt, som skal starte den lørdag 19.april 00.01.... Nødbedskabet er ved at være planlagt - altså arbejdsopgaverne som skal udføres og som er livsvigtige...Alt hvad der ikke er livstruende udføres ikke! Det er min arbejdsweekend som konflikten starter i, så jeg er spændt på hvad der sker. Personalenormeringen er væsentlig ændret - så aftenvagten består af to personaler til alle beboere mod normalt 4 personaler... Det bliver lidt interessant! Nå mere om det senere...

Ingen kommentarer: