torsdag, april 03, 2008

Super Karla og jeg...hm.,..

Min SUper Karla er ikke lige så super og helt enige er vi ikke....... jeg er igang med felt nr 10 og har måttet hive den op indtil flere gange - dels fordi jeg ikke kan få mønstret til at se ordentlig ud, og da jeg så fik rettet det til - (læs ændret), så jeg syntes det var pænt, ja så havde jeg strikket retsiden på bagsiden!!!!ydermere lå en maske og flagrede fra første pind, helt uden at være samlet op!!!. MEN nu starter jeg igen - forfra på felt 10 - men i redigeret mønster dvs. jeg laver en vrangpind som 2. pind og gentager pind 1 herefter. Det bliver naturligvis ikke som orginalen, men den bliver orginal!.... Farveforløbet er jeg rigtig tilfreds med - og naturligvis yder billedet ikke farverne retfærdighed...
Malene - til venstre på Wonder - havde besøg af veninden, der ikke kom cyklende - men ridende hertil. De skulle lige træne lidt spring .... og svup, svup sagde det i galoppen...og så sprang de samtidig med de grinede...
jeg måtte lige tage en hel del billeder før dette komme i hus....Malene har selv trænet den op til at springe. Da hun fik hesten for 3 år siden kunne den knap hoppe over en bom der lå på jorden, nu kan hesten springe ca 120cm på gode dage...så den er blevet dygtig...Vejret har jo været formidabelt her i eftermiddag - solen er nu ved at gå ned...og den skinner gyldengul....smukt...

2 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Min søster var også vild med heste og hun var god til både dressur og spring.
Din Karla er flot, godt at du selv kunne strikke felt 10 som du selv vil. Godt min kreative tøs.
Kram fra Bebiane

Lene sagde ...

Dejligt når man kan se, at det man har trænet med, lykkes.

Og Anette, et forsinklet tillykke med fødselsdagen, jeg har været lidt fraværende på det sidste, så jeg havde slet ikke opdaget det ;-)