fredag, maj 01, 2009

Stadig lige grebede...

af at lave telefonforbindelser - er drengene...
Nu er der snore tværs overalt næsten - alle bygninger har fået en "forbindelse...."
Fantastisk leg...
Igår havde mindstemanden savet et boldtræ ud af en kraftig plade - og savet et kosteskaft kortere (og det var ikke til en ny kost...hihi) - det var jo det runde boldtræ....det skulle medbringes i skole idag til leg i frikvarteret.
I sidste uge var han fornærmet i den grad, fordi jeg ikke lige ville købe det til ham... Men nu har han lavet det selv, sådan!
Jeg må idag se om jeg kan finde ½time til at strikke i, det har været sløjt med strikketiden den forløbne uge... jeg tror jeg trænger til en ½time...så kan shetland trianglen blive færdig...

2 kommentarer:

nynne sagde ...

Det er så dejligt når ens unger bruger deres fantasi og med den for gang en en harmonisk og lærerig leg.

Janne sagde ...

Det er rart når vi når tiden til udeleg. Fantasien fået meget bedre levevilkår :-)