fredag, august 06, 2010

Døgnet har for få timer...

Når jeg nu sidder og syr - stofposer med fór til strikketøjet, computerledninger m.m. hvad man nu ellers kan bruge poserne til...og har brug for flere timer for også at kunne nå at strikke - men det når jeg så ikke lige pt....
Jeg har gang i mange poser i forskellige farvekombinationer - det er sjovt at sidde at lave... men det tager tid - og derfor har døgnet for få timer...
Noget ærgerlig blev jeg forleden aften, da jeg havde købt og skiftet pære i symaskinen - og knap 3½time efter sprang den....
Idag nåede jeg på Brørup Marked - og til kaffe hos en farbror. Lidt indkøb klarede jeg også på markedet... Det nederste mellemværk fandt jeg i to eksemplarer og sammen med henkogningsglasset blev det priget ned i en 50,- - Mælkeflasken havde jeg ikke set i den udgave før.... Saltkarret - det mindste var dagens køb - kræmmeren forlangte 75,- - men det var nu ikke lige min hensigt for der manglede skruer i låget, så det måtte jo være en mangel - så efter laaaannnnggg tids prigen, fik jeg den til 40,- kr.....men det holdt hårdt... Kræmmeren mente at min mand måtte ha det hårdt med sådan en hård negl som mig.... Jeg synes nu han er heldig,at ha en kone, der ikke bare køber fordi prisen er sat....(hi hi)

3 kommentarer:

Lin sagde ...

Det har du da helt ret i. Altsaa at dagen ikke er lang nok og at man (isaer da paa markeder) skal prutte om prisen. Det er da halvdelen af hele handlen ikk???
Stofposer til det hele lyder som en god idé.

Britta sagde ...

Skønne ting du har købt på markedet; det er altid skægt at handle sådan et sted, og jeg tror vi kvinder er bedre til det end mænd... He he...

Det er da rigtig smart med stofposer til de forskellige ting, der skal opbevares. Den idé vil jeg ta' til mig.

GOWRY sagde ...

Sikke hyggelige ting :) Dejligt at følge med :)