mandag, august 16, 2010

Forsinket udtrækning....

Men nu er det sket.... omend lidt forsinket, da ældstedatteren idag bedyrede at hun kedede sig, så hun vist hellere måtte få sig et strikketøj... - og sådan en besked er jo vigtig at følge op, ikke?
Hun har så leget lykkens gudinde for mig - lavet små sedler og skrevet navne og ønsker på - og udtrukket dem i flg. rækkefølge:
Udtrukket i flg. rækkefølge:
Pose nr. 1:  Merete
Pose nr. 2: Lisbeth
Pose nr. 3: Xanita
TILLYKKE
send mig en mail med Jeres postadr. og jeg fremsender poserne strakts...

Og ikke mindst tusind tak til alle Jer, som har lagt en kommentar....

4 kommentarer:

Lin sagde ...

Kaempe tillykke til de tre heldige vindere. Maa poserne blive fyyyyylldt med strikketoej.

Susanne sagde ...

Øv for mig - men tillykke til de heldige 3 !!
Håber at datteren bliver stukket af pinden og komme til at dele din hobby :o)
Knus
Susanne i Silkeborg

Annette sagde ...

Susanne: hun har været kvik pigen idag, hun ville strikke halstørklæde med bobler på, fik vist hvordan bobler laves 2 gange, og vupti så kunne hun selv...og mange har hun allrede lavet og tørklædet er næsten 20cm langt...
Desværre var der kun tre, der kunne vinde poser, men jeg har syet en mængde og har på lager til salg...

LoneR sagde ...

Så kunne jeg få fumlet mig herind :-) Tillykke til de heldige vindere - og tak for "kampen" Det er utroligt hyggeligt med sådan en konkurrence.
:-)
LoneR