lørdag, august 07, 2010

Virkelig hurtig ekspedition...

fordi jeg "kom til" at reflektere på en mail om et godt tilbud - jeg "måtte" svare -  det var igår ved middagstid og idag kom posten med pakken.
12 lækre ngl Geilsk Tyk Uld i en dejlig lilla farve... som sådan har jeg¨ikke noget specifikt i tankerne, men en vest el lign kunne da være aktuelt....

Forleden kom Interweave Knits ind ad døren - jeg har kigget og er faldet for Cloisonné Jacket -  den er lidt fancy synes jeg..(og kan strikkes i LettLopi, strikkefastheden passer med opskr). der var nok noget mere, men de er ikke kommet gennem nåleøjet endnu... Har en model tilbage fra 2007 som jeg gerne vil ha strikket, men tiden smuldrer mellem mine fingre - det er ikke let at nå alt hvad man gerne vil - men det er et spørgsmål om at prioritere egen tid...

2 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Har du ikke lige skrevet, at der er for få timer i døgnet :-)
Super lækkert garn du har fået fingerne i....spar nu på pengene til vores tur :-)

Annette sagde ...

Jo, det har jeg, for der er så meget jeg gerne vil.... både strikke, sy, læse m.m. - og så er det jo alt det andet der skal nås...
- og jo, der er tænkt på penge-kassen til vores tur, men tilbuddet her var FOR fristende...