lørdag, august 14, 2010

Give Away...

Jeg har nået 500 indlæg siden min blogs start tilbage i 2006....
Dette skal fejres
- så jeg vil udlodde disse strikke-/hækleposer eller bare småtingspose
 blandt de, som lægger en kommentar på dette indlæg.
Ingen andre krav...
jo, angiv hvilken af poserne der satses på....

Øverste billede: pose 1- pink: ca br: 26 x ca hø: 30 cm
pose 2 - rosa/brune nuancer
ca br: 26 x hø: 28cm
samt pose 3
ca br: 18cm x hø 21cm - minipose m Loralie Harries motiv.
Gældende for alle poser er at de er i bomuld, forede med tyndt ostelærred -og derved skjulte sømme, løbegang med fastsyet anoraksnor, så snoren ikke trækkes igennem.
 Ens på begge sider.

Udtrækningen af de heldige sker Mandag - den 16.8 kl. 12....

23 kommentarer:

Xanita sagde ...

Jeg synes nr. 3 er rigtig fin (det er de andre såmænd også, men satser på nr. 3 ;-) )

Susanne sagde ...

Nr. 1 ku' passe rigtig fint hos mig :o) Tak for sidst... og billederne. Har ikke helt fundet ud af hvem der er afsløret af os 2.... Knus Susanne i Silkeborg

janne sagde ...

500 indlæg er alligevel en slat i gennem tiden :-) Jeg synes nu alle poserne er fine.

Anonym sagde ...

Pose 2 er bare lækker, Annette - og så er det her jo også en god anledning til endnu engang at sige tak for sidst.
:-)
Lone Rafn

Merete sagde ...

Skønne poser til striktøj kan man ikke få for mange af. Jeg satser på nr. 1, men de andre er også skønne.

Britta sagde ...

500 indlæg...! Det er skisme godt gået...
Dine poser er super flotte og meget anvendelige... Jeg hælder mest til nr. 2...

Gitte sagde ...

Er mest til pose 1, men de andre er også rigtig skønne......

Jane sagde ...

Tillykke med de 500 indlæg :-)

Dine poser er rigtig flotte og kan bruges til mange ting udover at ha´ sit strikketøj i, så selvom jeg allerede har en del af dine poser, så håber jeg på en chance i lotteriet ;-)
Pose nr 3 må være i favoritten i dag:-)

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Tillykke med de mange indlæg, hvor er de flotte dine poser men nr. 3 er helt speciel.

fru westerskov sagde ...

Nr. 2 vil se rigtig flot ud hjemme hos mig, og så er det jo en rigtig god ide, for så kan andre jo ikke se, hvor mange forskellige projekter vi har gang i ;)

Helle sagde ...

Det var vildt ---Jeg satser på nr 2 --de er nu alle superskønne men nr 2 ,kydse fingre ;-))

Frujensensunikum sagde ...

Skønne poser, pose nr. 2 passer bedste i farverne hos mig, men de er super søde alle sammen.

500 indlæg er de en hel del....: ))

Anonym sagde ...

Skønne poser du har lavet. Pose nr. 1 eller 2 vil lige passe til mit strikketøj :-)
Hilsen Dorte

Lin sagde ...

Hele 500 joesses dog, og saa med alt det du har at lave ved siden af. Ja jeg har jo vaeret inde for at kigge paa din familieside (knaldgod idé).
Jeg synes de alle tre er smadder soede, saa jeg er bare glad for at faa lov til at vaere med.

Fríða sagde ...

til lykke Annette! og jeg vil da meget gerne vinde én af dine poser, ligemeget hvilken, de er alle superskönne.
kh.fra Island
Frida

Charlotte T sagde ...

Hej Annette
Alle tre poser er fine, men jeg satser på den mest specielle - nemlig nr. 3

mvh
Charlotte

Emmy sagde ...

Sikke et godt tilbud. Alle 3 poser er rigtig fine.

Tillykke med det nåede antal indlæg.

Jeg satser på pose nr. 1 :)

Connie sagde ...

Hej Annette, De er da så smaddersøde, så jeg vil da meget gerne vinde en. Prioritetsrækkefølge 3-2-1.

Tak for sidst i øvrigt.

kh Connie, Vestfyn

Retro Rejen sagde ...

Ih, dem vil jeg (og min datter) elske :-)

Håber på at vinde nr. 2, men en af de andre ville også være fantastisk.

KH Carina (skr_dderdal@hotmail.com )

HEKSEN sagde ...

Tak fordi du er blevet fast læser hos mig. vil gerne være med på din give away. Gerne den pink.

Inge sagde ...

Hej Annette

Jeg satser også på nr. 3, men vil blive glad for uanset hvilken jeg vinder.

Knus
Inge

Lisbeth sagde ...

Åh, kan jeg nå at være med? Pose 1 er lige mine farver, men alle tre er supersøde. Sidder ellers og gror sammen, det går efter planen.

Anette sagde ...

Hej Annette.
Altså jeg kunne bruge dem alle 3. Glæder mig hver dag over den jeg købte af dig.
Hilsen Anette