mandag, februar 25, 2008

En søndag..


hvor der skulle skrives stil - om "tror du på spøgelser" i 5 klasse. Sønnen ville bruge billeder til stilen - men istedet for at bruge fra nettet, så tog vi billederne selv... Vi har et gammelt forfaldent sommerhus henne i vores "skov" - det var helt perfekt til fotosessionen....stilen blev super og billederne fine...et af dem er her.. incl. spøgelset i døren......

Drengen har det nok som mange andre drenge, at det der med at blive siddende og skrive stil er kedeligt!!!! så satte mig ved samme bord med symaskinen og inspireret af et strømpepinde-etui jeg så hos min strikkepusher i Randbøldal, fik jeg lavet mit eget eksemplar - og et ekstra til en god kollega, som jeg har lånt strømpepinde af ... Så nu er etuiet pakket pænt ind i silkepapir, og så får hun den i eftermiddag når jeg kommer på arbejde.

Syningen betød at jeg mangler lidt på det sidste ærme, men det når jeg inden mødetid i eftermiddag.

Ja, der er ikke meget gas i ballonen her, hjemme 0.30 og op igen kl. 7 og få børn afsted i skole....trætheden skyldes dels at jeg ikke fik sovet en ½ time inden jeg skulle afsted igår, men også at vi havde noget hele tiden, og der tages mange skridt...jeg ejer ikke en skridttæller, den ville ihvertfald få travlt!

Opdatering: etuiet minder mistænkeligt om det man også kalder bestik-svøb, til opbevaring af bestik...

1 kommentar:

Lene Sophie sagde ...

Hvor er dit strømpepinde-etui flot. Modellen ligner den jeg har juleskeer i. Det kunne være jeg lige skulle kopiere din ide og så styr på mine strømpepinde...
KH Lene Sophie