mandag, februar 11, 2008

Vinterferie....

Åh hvor dejligt - en hel uge sammen med mand og børn....til hygge og fælles aktiviteter. Jeg har dog også strikkeplaner - og syplaner. Jeg har fået et lænestol, som trænger voldsomt til nyt betræk og egentlig også nye hynder, så turen går efter forsyninger i form.
MIndstemandens sweater er godt i vej - det går altså lynhurtigt på tykke pinde - men det hævner sig så også lidt på mine arme...Favoritpindestørrelsen er 3-3,5-4
Sidst på eftermiddagen er der så forkælelse - massage af skuldre/nakke/arme - det må da lindre lidt...
- I aften er der strikkecafe hos Butik Unik v/Solveig...og det er virkelig lastens hule, for hun har rigtig gode tilbud når der er strikkecafe...men jeg tror det bliver ved pindene - hun har gode pinde til meget lave priser...og pinde kan man jo aldrig få nok af, synes jeg.

Ingen kommentarer: