torsdag, september 06, 2007

Slut med nattevagterne...

for denne omgang - heldigvis - de trækker tænder ud på mig, da jeg ikke kan sove til længere end til omkr. 12.30/13 og det er for lidt - har så prøvet at sove om aftenen inden, men nej det dur ikke. Nu håber jeg det varer noget inden chefen mener jeg skal på nattevagt. Der har ikke været ret meget at lave... så natten kan godt blive lang :-(
Nå men jeg har da i det mindste fået en halsedisse færdig til en kollega, der er scooter-kører til arbejde, og lige mangler en sådan.
I aften er der informationsmøde omkr. udveksling af elever fra Strassbourg - hvor den ene af pigerne er tilmeldt. Det er et udvekslingsprogram hvor der kommer en busfuld franske skoleelever og skal bo privat hos nogle danske skoleelever her i sept. og til april næste år, skal de danske elever til Strassbourg og bo privat der. Den ældste har været på turen, og det var bestemt en oplevelse - og skriver stadig med franskmanden(kvinden) og nu lidt på fransk, da hun har fransk på gymnasiet...
I den forløbne uge har vi fået rettet "Vinterens Aktiviteter" til så det kan fungere - børn der skal til svømning, gymnastik, bordtennis, ridning x 2, håndbold, teenagerens job og forældre der prøver at få mulighed for selv at gå til en aktivitet - det er skisme lidt svært, for der skal køres - frem og tilbage - det er lidt at et puslespil - godt vi har to biler. Jeg kan godt forstå at det indimellem kan være svært at være planlægger på mit job, når man også skal tage hensyn til "pludselig opståede møder" etc......men det er jo ikke en forhindring - men en udfordring!!!

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Ja, jeg kan roligt tænke mig til hvor svært det må være at planlægge jeres kalender..så mange som i er!! - vi er kun 2, og det kan indimellem være svært!! -hihi...for når nu får hund igen, ja, så skal der jo være nogle herhjemme også, hvis altså det ikke er et sted man kan tage hunde med;-))
Og skønt du er færdig med nattevagterne for denne gang;-))

Jane sagde ...

Jeg kan osse godt forstå det er svært, og når du så ovenikøbet har skiftende arbejdstider blir det jo ikke nemmere. Nattearbejde er noget frygteligt roderi, kender det alt for godt (manden arb nat)
Det lyder nu spændende med udveksling af skoleelever.