mandag, december 25, 2006

Julemorgen.....



jeg sidder helt alene i fred og ro - og nyder mine gaver......


Her er gaven fra Min Hemmelige JulegavebytteVen Jane fra Malmø: En bog med Pulsvarmere-opskr. og et par færdige...og de er flotte.

Jeg fik også en lækker pung fra Beck-Søndergaard, Herstald Eventlysestager, gavekort til garnbutik og penge til at købe noget lækkert til mig selv...og m.m.

- stilhed alle steder....det nyder jeg rigtig meget - normalt ville jeg jo sidde med strikketøjet i en sådan situation - men nej ikke endnu.....så jeg har istedet:

Morgenbirkes klar til bagning....









- og her er de færdige - de duftede helt vidunderligt....


I eftermiddag har vi familie-julefrokost - det plejer at være ganske hyggeligt. Børnene leger - og drengene har fået et "fodbold-bord" så de rigtig kan spille....Det gjorde de rigtig meget i aftes, så de glemte næsten af få slik og frugt, da vi havde pakket gaver op....

I forbindelse med at jeg skulle finde den dug, som ligger på bordet nu - den som ses på det øverste billede - fandt jeg min røde hat, der passer til min postkasserøde frakke.... og Jane fra Malmø har strikket de røde pulsvarmere, så de passer til frakken - og farven er ganske godt ramt....tusind tak for dem, Jane,.....

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Uhm, lækkert med hjemmebag til morgenkaffen. Sikke fine julegaver og skønt at pulsvarmerne passer til din nye frakke.
Kh Jane