torsdag, juni 07, 2007

NHV5 og i luften...så kan hun lære det!!!!

Posten kom idag - ja for en gangs skyld tidligt - og havde denne skønne pakke med - tusind tak til Tommelise/Mette for denne. En skøn lille bog, to rundpinde-etuier (rigtig, rigtig søde og brugbare) samt lidt mundgodt/the og en sød hilsen... Tusind tak.... Det har været ganske skønt vejr idag- og manden skal jo have de famøse timer, så jeg sagde ja til en tur i luften.... men jeg skal hver gang have en af disse fantastiske piller, der holder balancenerverne i ro, den blev taget i god tid...... Vi kom afsted i denne lille Piper - og der er sgu lige så meget plads som i en sardindåse- selvom jeg ikke er sardin - når Ivan løftede sin arm, røg min med op... så det var med at den ene sad fremad og den anden lænet tilbage... Turen gik hen over Egtved, Bramdrupdam, Skærbæk, Middelfart og ned langs vestfyn og et tur rundt om Assens....så begyndte det sgu - jeg kan mærke det - selvom tyggegummiet kørte rundt i munden, så det var lige før det kom ud i pakker - jeg tog så en tabl. mere - det kan godt gøres med god virkning(men idag med bivirkning!) - Ivan sagde ellers at det var som at flyve i smør - ja, men det var før vi kom over Fyn - der var der små lækre skyer! - og det giver huller i "vejen" - og så bliver jeg altså syg!.... så på vejen hjem fra Assens, kiggede jeg dybt i poserne fra "Braathens", som er fóerede indvendigt. Trykken for ørerne og aldeles ubehag! Men da vi kom til Jylland var det lidt bedre! - så foreslog han saftsusme at vi lige skulle et smut længere vestpå - nix, mutter her vil NED! - Men når det ellers ikke går som idag så plejer jeg at få taget mange gode billeder - og
det nederste her er Grene Sande - set fra luften - se også billeder her fra sikker grund!
Og æv - maskinen er ikke som den han plejer at flyve i - nemlig en Cessna 172 - den har det fikse, at vinduen i døren kan åbnes - og man kan stikke sin arm ud og tage billeder - de bliver gode! når de ikke skal optages gennem et uklart vindue. Fra sikker grund har himlen set rigtig klar og fin ud idag - men i luften meget diset og ikke så lang sigt - jo nok langt men ikke klart. Men sikker ned kom vi da - men ih hvor har jeg været mat i benene siden....men jeg skal da afsted igen - men ikke hen hvor der er skyer - der er der "huller"
Nå men nu nærmer Strik-In - Out-weekenden sig - og tænk sig DSB har tænkt sig at køre langsomt, hvis de da vil køre med alle togene! men de har bare at holde togene igang til og fra Ry uden problemer...
Jeg må hellere have noget babystrik klar - det kan være at uldstrik er for varmt, når de lover så flot vejr i weekenden....

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Fy føj for en flyvetur, jeg fatter ikke at du tør. Så hellere ud og se med DSB, selv om det kan være en langsommelig affære.
Kh Jane

Tina Olsen sagde ...

Puhaa annette..
jeg har det lige som dig, med de der små fly.. jeg har prøvet det på en ferie, og jeg havde det skit resten af dagen, så siden har jeg takket pænt nej..
Håber det bliver godt til strik in - varmt bliver det, det er sikkert ;-))