torsdag, oktober 30, 2008

Hvilke særheder har du?...

Lene har tagget mig om særlige vaner……

Reglerne er simple:
• Link til din tagger
• Nævn reglerne i din blog
• Fortæl om seks af dine særlige vaner (unspectacular quirks of yours)
• Tag seks andre bloggere
• Læg en besked hos bloggerne om, at de er blevet tagget

* Jeg bruger sjældent håndtaske – altid rygsæk eller stor ”kuffert” når jeg skal noget…og den er fyldt med det jeg ”lige” skal bruge….papir, strømper, kuglepen, notesblok, centimetermål, penalhus, plaster, strikkepinde, garn, stofposer med div…bøger, opskrifter etc…
*jeg har for vane at stå tidligt op – især i weekenderne, men kan altså ikke altid sove, hvis strikketøjet ”rykker” i mig…
*jeg er ret stædig, synes min familie….mere vedholdende vil jeg kalde det…
*er det en vane at man er samler – opskrifter både strik, sy og mad - og sådan set alt muligt andet... Har det så utrolig svært ved at smide ud… for så ved jeg at jeg skal bruge det ugen efter….
*er det en vane når familiens aftensmad for nok 13-15år i træk står på lasagne hver fredag aften – uanset vejr og vind? Ok, hvis juleaften er en fredag, så ikke lige der…. Og lasagnen er god siger børn, mand og gæster.(-og migselv…) I begyndelsen hjalp ”Fru Knorr” men blev udkonkurreret af min variation….
*jeg har for vane at skrive sedler – om alt muligt - både hjemme og på arbejde – ting der bør huskes eller hvis jeg lige skal have luft for et og andet.. Men iflg. manden bør jeg også skrive ned når der er telefonbeskeder – dem kan jeg ikke huske…

Nogle gange er det svært at se indad – og få øje på egne vaner eller andre personlige præg man har, det er altid lettere at få øje på andres vaner...

Men jeg sender i hvert fald bolden videre til:
Mona, Bebiane, Inge, Jane, Tina og Gitte

1 kommentar:

Lene sagde ...

Tak fordi du tog udfordringen op :-) og jeg gad godt lasagne hver fredag ;-)