tirsdag, marts 24, 2009

PomPon tørklæde...

lige lidt hurtigt strik... blev færdig på en times tid... men godt det ikke er hver dag jeg skal strikke på så tykke pinde.... mine arme er bestemt ikke venner med den tykkelse...
Faktaboksen:
Model: egen - med baggrund i kig på forsk. blogs....
Garn: Pom Pon garn fra Netto - ren polyester - 3 ngl. a 10 kr stk.
Pinde: nr 8.
Str: ca 20 x 130cm
Bemærkninger: sjovt garn at strikke i, men tungt. enderne "hæftede" jeg ved at vikle dem ind i tidl strikkede masker..
Hot or Not....: måske Hot - ved ikke lige helt hvad jeg skal sige til det... men nu er tørklædet strikket....
Kom forresten til at købe dette mønster - så nu kan mosters mindste nevø ikke vide sig sikker, for han er jo stærkt i voksealderen, og Deminjakken som jeg strikkede til ham, nærmer sig tiden med for korte ærmer....

2 kommentarer:

Brogaard sagde ...

Hejsa
I dag er det Annettes fødselsdag, hurra hurra hurra.Håber du får en god en af slagsen.

Knus fra mig.

Pia sagde ...

Hej Annette

Hjertelig tillykke med fødselsdagen i dag. Jeg håber du havde en dejlig dag :-)

Knus Pia