torsdag, april 22, 2010

Lige om lidt....

er her konfirmation.... vejen er nu klar til gæsternes komme... der blev lagt grus på idag...

og i vejkanten var disse skønne anemoner...
normalt plejer vore kastanietræer at være i blomst på dette tidspunkt - men det når de ikke i år..
Tiden løber - men heldigvis kom der styr på mange ting før weekenden i sidste uge... så der blev bagt kager til den store guldmedalje - knægten vil have kagebord istedet for dessert - og så slår vi jo to fluer med eet smæk... for kaffen bliver serveret til...
Der mangler ikke så meget - og det der mangles klares fredag og lørdag...

Jeg har kun nået at strikke lidt på et par strømper... ja der er sørme ved at strømpetitis her hos mig... ganske usædvanligt... og faktisk har jeg købt en bog om strømper.... uha - hvad udvikler det sig dog ikke til????

6 kommentarer:

janne sagde ...

Strømper kræver den rigtige sindstilstand :-) Den er jeg desværre ikke i længere, men jeg har elsket at strikke strømper i nogle år.

Helle : sagde ...

Det er så skønt et strikketøj for det er til at have med rundt i en taske. Dejligt at I er så langt, håber I får en dejlig dag.

Tineke sagde ...

Ha' en rigtig god konfirmation! Vejret tegner fantastisk.

Anja's hobbyblog sagde ...

Held og lykke med konfirmationen (og du har jo mange års erfaring, for det er 25 år siden du serverede til min konfirmation). Og jeg er enig med din søn i at kagebord er meget bedre end dessert, det er helt normalt heroppe med et stort kagebord til kaffen.
Hils kendte :o)

Jane sagde ...

Ønsker jer alle en rigtig god fest på søndag. Kagebord er da bare mums :-)))

Hygge-Strik sagde ...

Ja det er lidt overraskende, at du har kastet dig over strømperne, det er også let at have med i skoletasken. Lækker bog.