mandag, maj 31, 2010

Tak for award....

Jeg har fået en award - fra hhv Blæksprutten og Gåsehavehuset ... tusind tak for det...

Reglerne for awarden er flg.:
Kopier awarden ind på din blog,
tak og link til den, der har givet dig den.
Link til 7 andre og spred glæde
Fortæl 7 ting om dig selv.


7 ting om migselv:....

1. Jeg har for meget garn på lager, og får med stor sandsynlighed aldrig brugt det hele...
2. Er i gang med min tredie uddannelse - som sygepl. og håber at jeg kommer gennem hele studiet. Har fået merit så studietiden er ialt 2½år...
3. Havde en fantastisk oplevelse i forb. med praktikken under udd. til SSA, da jeg var 4 uger i Island på et stort plejehjem.
4. Holder af at lave mad og bage...
5. Har svært ved at kassere ting/smide ud - hvad enten det er garnrester, gamle bøger eller porcelæn...
6. Bor på den skønneste plet i DK og har boet her i 22år...
7. Tænker indimellem for meget over tingene.

Egentlig skulle Awarden sendes videre, men jeg kan se den har været mange steder, men har du ikke fået den, så må du gerne hente den her hos mig....
Festivallen er vel-overstået for dette år, og næste år vender jeg tilbage igen... Lørdag aften var jeg i "arbejdstøjet" i en af boderne, men kunne høre og smugkigge ud på Alphabeat - som var suveræne...Daltons også.... da jeg forlod pladsen for at tage hjem, måtte jeg lige standse op til Pretty Maids....
Strikkemæssigt står det lidt stille pt.... der er mange lektier lige nu - og opgave der skal være færdig inden vi om 14 dage får eksamensopgaven til dette modul.

Ingen kommentarer: