søndag, oktober 31, 2010

Kreativ Messen i Fredericia

 var nogle skønne dage... fredagen, fulgtes jeg med Bebiane og vi havde nogle fornøjelige timer - hvor der blev kigget strik, ideer og anden inspiration - og snakket med mange kendte ansigter...tak for godt selskab til alle....
Mit rov for fredagen blev et ngl Fliegende Untertasse strømpegarn samt "Blikfang" - et sjovt tørklæde fra Kastaniestrik. 2 ng mørk pink silke (ca 80 g for 50 kr) fra ??? og 3 ngl Mohair fra Dansk Mohair...
der foruden 6 ngl Labbegarn til strømper - 2 små målebånd, bånd til påsyning og ikke mindst 2 meter stof til strikkeposeprojektet jeg skal igang med igen... Kiggede ihærdigt efter brunt lærred til noget af mit stof, men hukommelsen er ikke god, når det er farver der skal gengives...(og man ikke har en prøve med!!!)
Lørdag var jeg også afsted med min mor, som skulle støvsuge alle patchworkboder for stoffer...- det lykkedes også for hende at finde noget "guld" -
Begge dage blev den Geilske stand/strikkecafe besøgt - hold da op, hvor var der mange hele tiden...men jeg synes nu der var mange på alle "uldne" stande hele tiden...
Kommer lige i tanke om, at jeg jo også købte Strik En Stund af AD - hun var der fredag eftermiddag overfor Garnitures stand - billederne herfra er på et andet kamera, som jeg ikke kan finde overførselskablet til...så dem må I ha tilgode... hm..

Inspiration kom der nu også med hjem - på en stand så jeg små strikkede strømper strikket på et langt bånd, så det blev som et tørklæde - en rigtig sjov ide for garnrester i flerfarvegarn - så der arbejdes på udførelsen her...

3 kommentarer:

Ellen sagde ...

Spændende ting du fik med hjem. Jeg "nøjedes" med et sæt strømpepinde i rosentræ. Lageret skal nedbringes. Der var absolut fristelser nok, næsten så mange at man blev helt forvirret. Så dig sammen med Tina ved Geilsk stand. God fornøjelse med alle projekterne.

Frujensensunikum sagde ...

Mange lækre ting du fik købt, jeg nøjes med garn og opskrift til Geilsk Håndevendig...har også lige forsyninger fra Hr. Weller så jeg kan klare mig et stykke tid.
God søndag.

Kludemutter sagde ...

Tak for besøget ;)
Det var hyggeligt, og for du/i ville være fotografter.

Yt