lørdag, november 13, 2010

Nu kører det....

 både for vaskemaskinen og jordvarmeanlægget.... Kedeldragterne som manden og drengene har brugt trænger i den grad til vask - efter de er blevet banket fri af jord og andre løse "kager" af jord, så vaskes de... endda to gange - for vandet er utrolig beskidt, trods forvask - ja, selv skyllevandet...
Siden messen i Fredericia har det brændt i fingrene for at få gang i BlikFang fra KastanieStrik... et rigtig let projekt... Der strikkes blade - og nu mangler jeg kun det sidste ngl, så har jeg alle 6 lilla nuancer med 12-14 stk blade af hver...
Herefter kommer det meste spændende - at få placeret bladene i en smuk farveblanding...men det venter til i næste uge... i aften gælder det en mørkeblå hue i TurnASquare modellen, som skal være færdig til en af nevøerne der har fødselsdag snart (imorgen)..... .- og så kom der forresten lige en garnordre i hus...
Gad vide hvornår lagret begynder at blive reduceret istedet for øget... hm hm...

3 kommentarer:

Kristine sagde ...

Glæder mig til at se resultatet - fik selv øje på modellen i går aftes - og den ser dejlig enkel og alligevel med speciel ud.

Lin sagde ...

Det lyder spaendende. Kender slet ikke modellen, saa jeg venter spaendt.
Godt at alt koerer nu og inden frosten for alvor saetter ind. God turbostrik med huen.

Frujensensunikum sagde ...

Glæder mig til at se resultatet.

Dejligt at tingene fungere nu.

God søndag