lørdag, maj 07, 2011

Det kan blive et problem at have for lille en taske med....

hvis man køber (for meget?) med hjem og har taget for meget med i tasken... Ihvertfald var det er værre hyr at få plads til garnet i min taske hjem fra Ønskeøen forleden.
Jeg kom til - da jeg var på tur med Jane - inde hos Bette Design at købe lidt... 12 ngl Lett Lopi i en denim blå heraf 2 lys blå til en cardigan til migselv... 2 ngl Arwetta Ekstra Fine Merino, 5 ngl lækker Tynn Alpakka i lilla og et ngl Kauni (150g) i nogle lækre grøn/turkise farver og ikke mindst 500g Snældan i den skønne lilla farve samt 100g Snældan i koks. Besparelsen var bestemt værd at have i mente - men desværre er Bette Design lukket næste gang jeg tager oversøisk...Ærgerligt, da butikken er lækker og servicen meget fin.
He .... vi var i Bette Design onsdag hvor jeg købte alt undt. Snældan-garnet... det drømte jeg om natten til torsdag - så jeg var nødt til at besøge BD igen om torsdagen for at få garnet.... Det var den skønne lilla farve, der spøgte i mit hovede - til en Salt&Peber -model igen...garnet var til en favorabel pris, så det blev et must-have... garnet har jeg ikke stiftet bekendtskab med tidl - men det mærkes lækkert og er til en fornuftig pindestr > 3,5mm...
Jeg var også en tur i Malmø - af forsk årsager kom jeg ikke på besøg i et spændende garnudsalg - men så har jeg det til gode til næste gang...Jane var den gode guide i Malmø - og vi mødtes med Pia på en cafe til frokost...Tak for det gode selskab...
Min moster var så sød at give overnatning.... Hyggesnak, strik og ren afslapning er nogle af ingredienserne når jeg er hos moster.. Det lader batterierne op - og hjemme er der fornyet energi... (det er så lige tiltrængt, for den kommende uge byder på hovedrengøring i sommerhuset - ih hvor jeg "glæder" mig....hm)
Strikkemæssigt kom jeg da noget videre, for rygsækken var stoppet med WIPs - som for de tos vedkommende kom en hel del videre... 1/1 ærme blev færdigt... togturen gav ihvertfald sit..

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Lækre indkøb! Jeg tænker at hvis tasken havde været større, så havde du nok købt endnu mere garn he-he
;-)))

Hygge-Strik sagde ...

Det er godt med sådan en opladningsdag, det lyder til at have hjulpet. Nu har du garn til de næste par måneder *smil*

Súnadóttir sagde ...

Altid lækkert med nyt garn :)
Snældan er meget lækkert garn.. Jeg har strikket en trøje til min niece i den lilla farve, den kan du se her: http://sunadottir.blogspot.com/2011/04/evighedsprojekt-til-miriam.html

Glæder mig at se hvad dit bliver til :)
Mvh Ása - sunadottir.blogspit.com