mandag, juli 25, 2011

Ups...så gik der lige 3 uger....

...den første uge gik med næsten ingenting - altså bortset fra at finde sommertøjet og badetøjet frem til ferien i Egypten...badeferie og ren afslapning... der blev snorklet i havet og badet i poolen på vort hotel - der var meget varmt ... 40-42grader var det dagligt... så det var koldt at komme hjem...
 Kamelturen langs havet....
 
 Vort hotel - lige ned til kysten - med egen badebro til koralrevet...
og den smukke udsigt ned over hotellets område først på aftenen..
Den tredie uge blev tilbragt herhjemme med at pakke ud og gøre klar til en tur nordover (- og ikke mindst maveonde, som vi ikke fik på ferien, men hjemme) - Skagen, hvor der var skønt solskin, da vi var på Grenen - Sindal, hvor vi besøgte gode venner - Vinderup, hvor der var noget strikke-tam-tam - og så videre til fætter/kusine-tam-tam og hjem til fødselsdag søndag hos en af vore gode venner - så var den uge også lige gået...
Jeg havde hækletøjet med i flyveren til Egypten... og det var der, der blev hæklet flest firkanter... Jeg fik hele 20 stk færdige...heraf et par stykker hæklet på hotellet... og strikketøjet med i bilen nordover - men det blev ikke til meget - så at sige ingenting - da vi har fået ny bil, og jeg lige skal vænne mig til at køre i den (den "gynger" mere end den gamle) og køresygetendensen blussede noget op igen...

3 kommentarer:

Jane sagde ...

3 uger går alt for hurtigt når det er ferie vi snakker om :-)
Det var nu hyggeligt at I kunne finde tid til et besøg helt heroppe nordpå :-)

amstrik sagde ...

hej
ja tiden går hurtig når man ahr det godt og bare kan lave alt det man allermest har lyst til.. dejlige billder fra ferien.

amstrik sagde ...

hej annette
jeg kan ikke få din mail adrs til at virker så jeg skrive dit svar her på din sidde.
du kan maile til mig på

Jeg_er_vorsaa@hotmail.com

jeg har skrevt at du gerne vil at jeg kontakter dig på grund af en tøje jeg har strikket går ud fra t det er den lillebaby tøje af rester...

skriv gerne tilbage og lad mig høre hvad det er du gerne vil vide om den.

hilsen Amstrik

anne marie