torsdag, maj 31, 2012

Den nye lille Røde....

 - ja sådan ser den ud - min nye lille fikse bil... ih hvor har jeg glædet mig.... Den gamle grønne skulle til syn, og havde fået en hel del skavanker, som ville koste en mindre formue at repareret... så fra tanke til handling var der såmænd ikke så langt... så fredag for knapt to uger siden tog vi - manden og jeg en tur til Vejen for at  kigge på biler...
Valget fald på denne lille skønhed (men også fordi, den gamle grønne blev så godt betalt, at vi ikke kunne sige nej tak)
Den blev hentet igår - den var nemlig på lager i Esbjerg - og er nu bare MIN.... på turen hjemad tog vi lige forbi hos Bebiane og fik en kop kaffe...
og mange kilometer har den ikke kørt.... da jeg satte mig ind for at køre hjem, havde den trænet hele 19km...
Tanken er nu fyldt op, og der trænes i at blive rap og hurtig....

11 kommentarer:

Anette sagde ...

Tillykke med den lille nye. Det er en fed fornemmelse at få en helt ny bil. Mon den kan køre hertil?

Eg sagde ...

Dejligt med en ny bil. Men din havde kørt flere km end min, da jeg hentede den i sidste uge for den stod 0,2 km ;) - men idag har den allerede passeret de 1000 km så det går stærkt.

Men der er nu ikke noget som duften af ny bil, kun en renvasket baby kan slå den lugt.

Eg sagde ...

Tillykke med den.. men din havde kørt flere km end min da jeg hentede den i sidte uge, for den havde kun kørt 0,2 km, og idag har den passeret de 1000 km så det går stærkt.

Der er nu ikke som dufte så skønt som en ny bil, udover en nyvasket baby..

Annette sagde ...

Jamen den kan da køre mange steder hen, tror jeg... så hvis vi kan finde en aftale så er det vel muligt, Anette....
Ja, Erna, den dufter helt specielt...

Jane sagde ...

Ferrari-rød og lækker det er hvad den er...Den vil få en hel del træning, hvis den bevæger sig nordpå ;-)

Kludemutter sagde ...

Hvor er den fræk din nye lille røde lyn ;)
Tillykke med den.

Yt

Annette sagde ...

Nordpå skal den bestemt nok komme...Den skal jo lige køres til, ikk?

Merete sagde ...

Tillykke med den lille røde bil. Den er godt nok fræk at se på.

Susanne sagde ...

Nøjh den er fiin :o)
Knus
Susanne i silkeborg

Uldbegavet sagde ...

Tillykke, hvor er den rap.

Lin sagde ...

tillyyyyyyyyyyyke, hvor er det altsaa laekkert. Og saadan en peugeot er genial.