mandag, december 31, 2012

GODT NYTÅR

Jeg ønsker alle læsere der kommer forbi
Et Godt og Lykkebringende Nytår med tak for det gamle...

I 2012 fik jeg ikke strikket så meget - der har været en længere strikkepause - men 2013 skal der indhentes en del - for i strikkepausen er der kommet frygtelig meget inspiration til...
Der er så meget smukt der kan strikkes, så jeg må igang...
- aftalen om ikke at begynde før end sidst i januar er blevet tilsidesat af "enorme abstinenser..."  så jeg er startet forsigtigt op igen... 
Hånden arter sig rigtig fint - de største gener har jeg faktisk mest fra når jeg har været på job - i dagvagt - så bruger jeg hånden anderledes end hvis det er aftenvagten... Men så er det godt at dagvagterne er begrænsede i antal...

Nytåret fejres hjemme med familien - hunde og heste... de sidste to grupper, er ikke så begejstrede for krudtstøjen..

Glæder mig til 2013 - det skal blive et godt år på mange måder... har jeg bestemt...
Godt Nytår

5 kommentarer:

Merete sagde ...

Godt nytår til dig og din familie.
Vi holder også nytår hjemme og der er også en hund som ikke er vild med aften.

dqpage sagde ...

tak og i lige måde :o)

Jane sagde ...

Rigtig godt nytår til jer allesammen i Randbøl.
Hvor er det godt du langsomt har fået gang i strikketøjet igen og at det ser ud til at gå godt med hånden.
Jeg håber og tror på at 2013 bliver godt for dig og mig og hele verden :)

Hygge-Strik sagde ...

Godt nytår til dig også :-)
Vi må have mere gang i strikkepindene, jeg syntes det kunne være rart, at få afsluttet nogle af de mange projekter, jeg er i gang med.

Anonym sagde ...

Hej annette!!

Tak for kigget, blev jo nysgerrig med din blog..så det kan da være man skal til at følge lidt med i den.. og ja tror også det bliver et godt år for dig..

knus Rikke (kollega)