onsdag, januar 16, 2013

Jeg har fået god service...

som opfølgning på sidste indlæg, så har jeg idag fået afhentet to nøgler garn med rette indfarvning og partinr. hos min garnpusher - og det kvit og frit. Garnpusheren havde påpeget overfor forhandleren, at det måtte være forhandlerens "abe"...
så nu kan jeg fortsætte de sidste 15 cm på sweaterens bagstykke...
- og så var det jo lige, jeg kom til at købe 450g supersoft, der matcher noget meleret shetlandsuld... det bliver så flot... og så snart sweateren her er færdig, så kommer der gang i næste projekt....en hættetrøje til voksne fra Rasmilla....

2 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Dejligt med en så god service, nu kan du tørre sveden af panden. Du har ikke garn imbargo i 2013 kan jeg forstå

dqpage sagde ...

Den slags service husker man :o)
og godt du nu kan få din trøje færdig.
hilsen Mona