torsdag, maj 09, 2013

Så kom vi over konfirmationen - husets sidste

Sangskjuleren blev et klaver, da yngste jo spiller klaver - så en skoæske tilpasset og tangenter limet på og sølvnoder m.m. og tegnede lys, så kunne den ikke være bedre... og den faldt i go' jord....
 
Her er konfirmanden med sine tre søskende og ene svoger, den anden svoger var ved at klargøre bil til hjemkørsel fra kirken...

Sådan så bænken i mit køkken ud - klar med alle de ting, som den effektive køkkenhjælper jeg havde, skulle bruge... og der manglede vist ikke noget... alt var klart lørdag sidst på eftermiddagen, så det var kun sangskjuleren jeg havde igang lørdag aften efter den kommende konfirmand var sendt i seng...
 nå, okay, der var ikke lige klargjort blomster - men de var klar på ingen tid søndag, lige før gæsterne kom... vandperler i høje glas  med gerbera....enkelt og smukt...
Anretning af hver kuvert - servietterne, ja de er de dyreste jeg har købt nogensinde... 2 pk a 20stk ensfarvede og 2 pk a 20 stk mønstrede - ialt 176,-.... men de havde rette farve og mønster og var længe eftersøgt... så jeg betalte...
Desserten udeblev - men vi fik kaffe- og kagebord med mange slags kager - det var lige sagen...
Konfirmanden havde en skøn dag - og vi andre med....
Nu er vi "færdige" med konfirmationer - nu fortsætter vi så med studentergilderne (hvilke vi har haft et par stykker af..)
 

1 kommentar:

Mette G. sagde ...

Tillykke med ham. Dejligt med en vellykket fest.