mandag, november 10, 2014

Strik, kaffe og hygge

Det er på igen måde en dårlig sammensætning....
Lørdag havde jeg besøg af en lille flok strikkere, og sikke der blev snakket, drukket kaffe og strikket en smule...i nærheden af hvor jeg bor var der lagersalg på sko, så det nåede vi også forbi...
I øjeblikket går det lidt trægt med strikkeriet, da min arm er lidt træt af det...så der strikkes på allerlaveste blus dvs kun ganske få pinde om dagen...men det skal nu nok vende tilbage.
Denne uge indeholder fire arbejdsdage, hvilket er overkommeligt, for de næste tre uger indeholder afspadsering, ferie- og FOdage, så jeg møder først på jobbet igen omkr 8 dec....det skal blive fornøjelige uger, da mange af decembers forberedelser kommer igang her...

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Hyggeligt med sådan en strikke-kom-sammen :-)
Jeg er hjemme fra den 14. november til ihvertfald den 3 december - afbrudt af et lille sygehusophold den 19. november :-)

Ketty sagde ...

Skønt med en flok fridage midt i "ingenting"
Nyd dem :-)

Ellen Kathrine sagde ...

Hvor lyder du som om at du snart er klar til jul- i god tid og god stil :-)