fredag, december 01, 2006

Akupunktur.....


er ikke så slemt - men ih hvor har armen været øm siden...det lovede lægen mig nu også at den ville være - og jeg skal komme igen om en stor uge...
Det værste ved besøget var at han sagde at jeg skulle holde lav profil => ingen strik i et stykke tid så armen kan få ro. Det var det værste han kunne sige... for hvad gør jeg så? Skal jeg så bare kigge på alt det lækre garn der er - synes jeg - over det hele ? Næ, min veninde mener at det er hendes fordel, så bliver hun færdig med skyggesjalet før mig...(ment i spøg...heldigvis)
Jeg vil så istedet kaste mig over syningen - har tegnet og redigeret mønstret til Jakken fra Kreative Kvinder nr. 1 - den der er designet af Lene Hawaleska - den er bare flot. Jeg har uldstoffet og fornylig suppleret med guld-tyl. Men det bliver nok en af dagene.
Jeg skal i aften i en aftenvagt kørende ude i hjemmeplejen. Det er heldigvis ikke så fysisk hårdt ved armene - det er mest medicingivning, støttestrømpeaftagning, putte i seng og alm. tilsyn o.lign....Meget hyggeligt og de borgere man kommer hos er meget søde og taknemmelige over den hjælp og det korte besøg de får - tænk hvor mange ensomme vi egentlig har i vort land - det er ikke rart at tænke på.
Julen er kommet....pakkekalenderen er indenfor og de 24 dele hænger klar til børnene. Tænk at jeg hopper på den hvert år... men hvor er de glade for den - har lige forsøgt at få billede ind - men photobucket har vedligeholdelsesprogram igang... så de må vente til senere...
Billedet skulle være her nu....foroven...

Ingen kommentarer: