tirsdag, december 12, 2006

Julegaverne er købt....

og vi som troede at vi var de eneste der havde fået den ide, at tage i Kolding Storcenter idag - ja, så blev vi skuffede - p-pladsen var helt fuld da vi ankom kl. 10! Men heldigvis var der ikke de der endeløse kø-er ved kasserne som vi kommer til at se i næste uge...

Der er købt til børn, forældre og niece/nevøer - og så er den ikke længere. Vi - min mand og jeg aftalte at vi købte en julegave vi kan bruge begge to - så dem pakker vi ind og lægger under træet den 24. - for naturligvis skal det ikke tages i brug før tiden!!!
Imorgen skal jeg til Farre v/Give, der bor slagter Ålbæk - og han udbener og farserer kalkuner til jul - og sådan en skal vi have.... og den koster kun 295,-kr hvilket jeg ikke synes er voldsomt, da der er mad nok til 12 voksne i en sådan...
Samtidig er det vaskedag - igen - ja jeg ved sgu snart ikke hvornår det IKKE er vaskedag - det er dog enormt som den her familie kan producere vasketøj!!! Og der er i vores gildesal et par bunker med tørt tøj som skal lægges sammen...ih altså... Så hvis man går død i rengøring andre steder, så går man død i vasketøj her...og jeg er bestemt ikke venner med nogle af delene. Men ved lidt ihærdighed så er bunkerne jo væk i løbet af ingen tid....
Igår var jeg ved lægen igen for at få akupunktur - og det virker altså bare. Skal afsted igen i næste uge.
Jeg har ikke fået taget billede af mit garnlager, men jeg har ledt efter noget bestemt garn idag, og har ikke fundet det endnu....så hvor mon det ligger - sidst jeg så det var det i en hvid "klods-kasse" - men hvor er den nu? -og samtidig ledt efter en bestemt gammel opskrift (på en barnekrave strikket med forkortede rækker) som jeg har fået af min bedstemor, men jeg leder videre.. I garnlageret er der til mange projekter endnu....men ikke så mange igen, som jeg troede, så "Brugditgarnlager"-alongen bliver nok afbrudt undervejs p.g.a. manglende garn....*G*

1 kommentar:

Fríða sagde ...

what! har du virkelig så lidt garn at du ikke engang kan holde til et par måneder i reduktion-alongen? ved du, det er faktisk en situation jeg ikke kan forestille mig!
hilsen fra Island
Frida