lørdag, december 30, 2006

Idag har jeg fået hjælp til tilføjelser her på bloggen - så jeg har fået - her på højre side - skrevet nogle af de sider jeg følger med i....der er mange flere men det var lige de vigtigste....
og tak til Jane for vejledningen i at skrive "her" eller "denne..." det havde jeg ikke selv fundet ud af.

Begyndte i aftes på at sy - jeg har et projekt med en sofa og dens hynder, der er for slidte og nussede... - den skal have nyt betræk hele vejen af ....gamle, brugte, slidte cowboy- bukser. Jeg har "indsamlet" 30-35 par hvor jeg kun skal bruge buksebenene, men jeg kan se af de første hynder jeg har syet betræk til at jeg kommer til at mangle 20-25 par.......
Det ser rigtig godt ud på de første hynder, så jeg klør på igen - men først mandag, når jeg kommer hjem fra arbejde.....tirs-og onsdag har jeg fri, så der kan jo nok blive tid til at kigge lidt på symaskinen... jeg lægger et par billeder ind når jeg har syet nogle flere hynder....
I aftes da jeg syede, så kom jeg til at råbe meget højt (bande) for nålen knækkede - og det var min mand vist ikke i tvivl om... han spurgte lige så forsigtigt da han kom ud i køkkenet - "knækkede nålen?" Ja, måtte jeg jo indrømme (han har hørt det før...)- det sker ALTID når det ikke skal ske - lige før sidste centimeter før man er færdig eller ikke har flere nåle tilbage... men belært af erfaringer desangående har jeg altid et lager parat...(så er det bare med at huske hvor man har lagt dem!!!)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Annette
Det var kun skønt at kunne hjælpe lidt og meget hyggeligt at snakke sammen IRL.
Jeg glæder mig til at se billeder af dit sofaprojekt.
Kh Jane