lørdag, december 23, 2006

Juleferie

Fik igår sendt de sidste 25 julekort til de, der manglede.....så nu er listen ajour... lige startet med 4 dejlige familie-dage - der skal idag laves det sidste konfekt - det bliver børnene sat til, så er de optagede.... juletræ skal hentes....rødkålen laves....kartoflerne skrælles.....mandler smuttes.....støvsuges......vaskes gulve......generel oprydning......pakkerne pakkes ind......og pakker til faster Lilly afleveres i Give.......så er der vist ikke mere idag....
Jo, vi plejer at have en rigtig hyggelig lille-juleaften - hvor alle glæder sig...
Min mand var til julefrokost igår - og i pakkelegen vandt han et Weber-forskærer-sæt. Ikke dårligt....og så var der en mængde rødvin - jeg tror at han har haft omkr. 10 flasker rødvin med hjem den sidste uge, så nu tror jeg vi har nok lige for en stund...Vi holder meget af rødvin, men ikke hver dag...
Fandt lige en ny side : www.vaegttab.blogspot.com - som skal følges i det nye år.....
Herfra skal lyde Glædelig Jul samt Godt Nytår til alle der følger bloggen her...

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Annette
Tak for linket til min nye blog. Jeg er vældig spændt på hvordan det kommer til at gå, men jeg SKAL tabe mig.
God jul
Kh Jane