mandag, december 18, 2006

Kun en uge til jul...

og der er mange ting der skal nås endnu....
jeg var på ekstra arbejde igår - x 2 - både en morgenvagt 7-13 og aftenvagt 17-22 da de manglede personale... og har så idag fået aftalt at jeg møder ind til aftenvagt og imorgen også.
Fandt også ud af i fredags at jeg forresten havde 2 børneomsorgsdage til gode - og de skal holdes inden 31.12....men det findes der vist en løsning på...
Strikningen holder helt pause - selv min mand holder øje med om jeg sidder og prøver.....men jeg er total rastløs om aftenen når jeg sidder og ser tv, sidder og vender og drejer - det er så uvant at sidde uden at have noget i hænderne - at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre - det er næsten som at have abstinenser...og det er bestemt ikke rart....
Ja jeg håber at det har effekt at jeg ikke strikker - for det er min største passion og hvad skal jeg så finde på.....jo sy, men det er ikke på samme måde. Jeg laver muskeløvelser, for musklerne er noget stive og deraf ømme, men jeg gør mit bedste... Det værste jeg kan gøre bortset fra at strikke er faktisk at køre bil - ja det lyder underligt, men det er det jeg oplever.
I fredags var min mor her og vi fik bagt jødekager, vanillekranse og brunkager - og det var bare dejligt - huset duftede af kager og der var en dejlig varme... I lørdags holdt min ældste julefrokost for hendes klassekammerater fra gymnasiet - de hyggede og festede så det var en sand fornøjelse - og heldigvis var der ingen der blev så dårlige at de skulle hjem før tiden....og der var ryddet pænt op søndag....Pigerne har deres eget annex hvor de har værelser, toilet og vores gildessal også er, der kunne de være uden at vi på nogen måde blev forstyrret...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Annette.
Jeg håber da for dig at du snart får det bedre med skulderen, det er aldeles rædselsfuldt at sidde og se tv uden at ha strikketøj mellem hænderne.
Kh Jane
P.s Har skrevet en hilsen til dig på din 123 hjemmeside.