tirsdag, juli 08, 2008

Kun en lille uge tilbage...

så har jeg ferie...hvor bliver det dejligt. Jeg tror jeg trænger! Der er ikke de store rejse-udskejelser, men lidt rundt i landet skal vi da... en tur til København og omegn et par dage. Et par billetter til Cirkusrevyen har vi med i baglommen...og en tur til det nordligste Jylland og lige et smut forbi her... og til Skagen...så er der vist heller ikke planlagt mere.
Jeg strikker lidt... har nået 5 cm i mønsteret på FLS'en...jow det går fremad...og fordelen ved denne model er at den kan prøves. Jeg strikker - optimistisk - en str L. og det ser faktisk ret positivt ud....Af variation på min model har jeg undladt at lave knaphuller - ja, jeg har det svært med knapper i strik, men der skal dog nogle i, og knaphullerne bliver som i Liselotte'n via en hæklet kant langs forstykket, så har jeg jo også nogle cm mere i vidden...
Posten må gerne snart komme....jeg venter en pakke...

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Knaphullerne i min næste udgave blir også lavet via en hæklekant.
Jeg er i fuld gang med ærmerne på ver 1 nu.
Hvad mon der er i pakken du venter på? Mon det er garn?

Annette sagde ...

Jo. nu har posten været her - og pakken var med.... ta da....desværre ikke garn men en ny telefon, som jeg bare måtte eje...*G* da min nuværende tlf. og jeg er uvenner med bl.a. ordbogen, antennen og flere andre "småting"
Jeg kan lige nå at få den ladet op inden jeg skal på arbejde...