onsdag, september 03, 2008

Det er altså ikke altid nemt...

at nå det man har planer om...
Jeg havde egentlig forventet at jeg havde fået skrevet et Pisaindlæg...men nogle blommer der ville koges, et komfur og opvasker med fælles sikringsgruppe der ikke ville virke, så kom planerne ikke lige i den orden som forventet... Jeg havde besøg af en strikkende kvinde, og som verden da blev vendt...og garn blev gramset... uha, der er fristelser i denne verden... Nu glæder vi os til strikkefestivallen, hvor vi ikke bliver afbrudt i en god dialog om kloge emner......mener vi selv. :-)
Sidst på eftermiddagen blev en sygemeldt kollega besøgt, da jeg alligevel var forbi området hvor hun bor, hos den kloge doktor.... av av, knæk og bræk sagde det, men det blir' godt er jeg sikker på...
Mon ikke tiden er bedre imorgen? - ingen aner jo hvad dagen bringer, men jeg håber...

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

bare en lille hilsen herfra, glæder mig til at læse om jeres Pisa tur.
kh.fra Island
Frida

Hygge-Strik sagde ...

Jeps jeg strikkede og Annette fik kun sit strikketøj fundet frem, det er vist godt, at hun snart skal med på festival :-))
Kh fra Bebiane