tirsdag, december 16, 2008

Der er langt...

mellem indlæggene her på bloggen lige pt. - men det skyldes altså juleforberedelser....så hav tålmod...
I formiddag står den på indkøb af enkelte julegaver....og i eftermiddag sidste aftenvagt i denne uge...
Fra imorgen, så går det rigtig løs med rengøring, dekorationer og alt det der lige mangles at få gjort færdigt - hvem kender ikke følelsen af at være ½længde bagud med alle forberedelser...
Intentionerne som jeg havde med at give strikkede julegaver bliver vist i 2009 - enkelte er dog færdige, men slet ikke som jeg havde regnet med.
Der er indløbet bestillinger på benvarmere i sort blødt garn(som jeg har på lager), men det bliver først i juledagene...eller i begyndelsen af det nye år, det kommer på to-do listen - der er alt formeget at gabe over lige pt.
Arbejdet i julen er ok planlagt, jeg er tilfreds. Skal arbejde den 31.12 og 1.1 - men jeg er jo hjemme lige før det hele "går i luften" den 31....

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Uha.. sike travlt du har - husk nu at nyde julen også ik??
lyder nu lidt øv med arbejdet over nytåret - men du lyder ganske tilfreds..men nogen skal jo pase DK. men vi andre fester!!! Knuser