onsdag, december 31, 2008

GODT NYTÅR

siges der herfra til alle der kigger forbi her på bloggen...
Tak for alle kommentarerne der bliver givet til tekst og billeder...
2009 byder på spændende udfordringer - både arbejdsmæssigt men også på strikkefronten... jeg har planer om (!) at få mere fra hånden i 2009 end i 2008, hvor det ikke blev til så meget, som lagret er til...
- og til føljetonen om kransekagen - ja, så udebliver billedet da kameraet og jeg er dybt uenige om hvornår det skal tage billedet når jeg trykker på det.... - men et nyt forsøg skete igår, og det er blevet bedre - og det står nu flot pyntet med chokolade og hvid glasur....(men skal stadig ikke have de der meget små 2 min. ekstra i ovnen...)
Godt nytår til alle.

6 kommentarer:

Inge sagde ...

Kære Annette

Tak for det gamle år.

Nu må du se at få et ny kamera, så vi kan se beviser på alt det du påstår kameraet ikke har taget billeder af :-)

Glæder mig til at se dig i det nye år.

Knus
Inge

nynne sagde ...

Tillykke med dit nye job. Også et ønske til dig om et godt nytår.

Jane sagde ...

Godt nytår til dig også.
Jeg er sikker på vi får nogen gode stunder sammen i det nye år.
Godt at kransekagen lykkedes i andet forsøg.

Lene sagde ...

Tillykke med dit nye job, glæder mig til at høre mere om det.
Og rigtig godt nytår til dig og din familie :-)

Anonym sagde ...

Godt nytår. Det var da godt du fik lave en kranskage mere :O)

Tineke sagde ...

Godt nytår til dig også, og held og lykke med det nye job.