torsdag, januar 15, 2009

Optællingen afsluttet...

hm hm.... det var vist ikke så godt... lagertællingen er afsluttet - og lagret byder på alskens uldgarn i mange farver og kvaliteter i uld...Ialt 28 kg 270gram...hertil ca 1500gram ufo'er...
Det er da pokkers med de UFO'er.... jeg har taget en beslutning omkring et par stykker, og de bliver hyllet op...den ene er lidt øv at trævle op, da den er strikket med to trådkvaliteter, og det skulle jo helst deles...så det er til en aften hvor jeg ikke ANER hvad jeg ellers skal lave...
Jeg var igår en tur i Vejle for at hjælpe en god veninde med køb af tøj....men inden jeg nåede til det aftalte sted havde jeg fået købt mig endnu par MBT-sko...det var ikke lige helt meningen, men tilbuddet var så godt at jeg var nødt til det (ligesom ved et garnkøb...) så nu er skoene ved at blive gået til, for jeg forventer at bruge dem på mit nye job. De er lidt mere fancy i farverne end mine første. Men hva' de er super at bruge på arbejdet, det er jo ikke farven der gør forskellen i mit arbejde...
The-shoppen blev også besøgt, så nu er der ½kg the på lager - og ih hvor det dufter skønt. Min taske har duften endnu....
Jeg kom til igår at sige ja til en ekstra vagt så nu har jeg "kun" tre arbejdsdage tilbage før jobskifte. Jeg har så mange fridage tilgode, og fødselsdagene her i huset ville nyde godt af disse.
Vagtplanen fra det nye job er kommet.hm hm... den er noget anderledes end min nuværende med 2-2-5-5 dage - så det skal lige tjekkes igennem. Arbejde hveranden weekend skal jeg stadig, men de daglige vagter er blevet kortere og det gør at der er flere vagter i løbet af ugen.
Men idag skal der sys lidt. Mosters lille knægt skal snart døbes og jeg har lovet at sy nogle smarte overalls i kansas med de rigtige mærker til... Så nu skal de gamle mapper, som jeg ellers på et tidspkt overvejede at smide ud, med baby-symønstrene findes frem, for jeg ved jeg har et mønster der lige passer.... så om ikke så længe er de færdige... der er kun lige et par mål der skal cleares af...drengen vokser jo!

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Tusind tak for dine gode råd, det gav mig mod til at forsætte. Du har ret i det med halsudskæringen, den kunne godt være dybere.

Tina Olsen sagde ...

Uha det må være skønt at have styr på sit garn lager - så måske man skulle prøve det.. ved jeg har nogle ufoér liggende..
Tillykke med dit nye job - håber det bliver godt;-)
Knus