lørdag, januar 02, 2010

Godt og Lykkebringende Nytår

ønsker jeg alle læsere, dog med en anelse forsinkelse...
Dette skyldes jeg ligger underdrejet...en slem forkølelse/hoste med feber har gjort at jeg har været slatten siden den 31.dec.. Selve nytårsaften lå jeg på sofaen og så ikke fyrværkeriet udenfor, hvilket jeg altid gør meget for, men der var ingen kræfter til det.
Energi til at strikke er må det yderste minimum, for hele kroppen værker - og lysten er der ikke rigtig heller...
Datteren har fået sin nye hest hjem. Den er ganske godmodig og en ung hest. Den skal hun nok få fornøjelse af. Der afventes den sidste dyrlægegodkendelse, så er handlen helt afsluttet.

1 kommentar:

Jane sagde ...

Når man ikke har lyst til at strikke, så er man alvorlig syg!
Håber snart du kommer på toppen igen, så god bedring ønskes til dig.

P.S. Strømperne begyndte jeg på den 25. dec :-))