søndag, januar 24, 2010

Sangskjuler...



blev denne udgave - strømpeskabeloner..... Min mor holdt fødselsdag igår
- og en sang skulle der til - og sangskjuler ikke mindst. Min mor ønsker sig altid stribede knæstrømper - ikke ensfarvede men stribede er kriterierne (og min far ønskede sig altid kun piberensere til sine piber!) - så min svoger blev sat til at save disse "fødder" ud og holdere til dem....Ih hvor blev hun glad... - og de kan jo efterflg. bruges til at prøve hj.strikkede strømper på, da "fødderne" er en str. 38 som strømperne her er....
Så er der vesten her.... jeg har fået trævlet forstykket op, og er halvvejs færdigt... Jeg håber den bliver færdig her i dag.
Vesten skal have krave på og lukketøjet bliver - ta da.... lynlås!!!
Som det ses på billedet kunne det ikke reddes på anden måde end at trævle op...

3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er det en festlig sangskjuler, en god ide. Jeg glæder mig til at se den færdige trøje.
Og få så den juledug af bordet *hihi*

Tina Olsen sagde ...

Go ide med de sangskjuler ;-) - og håber vesten arter sig - det er bare så irri når man laver det forkert, og først ser det til sidst.humfff
Knus og go dag Annette;-)

Anja's hobbyblog sagde ...

Sikke en flot sangskjuler. Hils din mor, og ønsk et forsinket tillykke. Hun kan sikkert godt huske mig, hvis du hjælper hende lidt på vej :o)