søndag, februar 21, 2010

Et gammelt fund...

er denne Isager-sag...Model Mali fra bogen Afrika... strikket for flere år siden...En dejlig sweater, men desværre ikke min str. længere...
Brystvidden (½) er 54 cm - længde 63cm - hals til håndled 67cm...Strikket i Tvinni og Duo-garn....og meget blød og lækker. Kun brugt lidt... Kan jeg sælge den?
Jeg kommer ikke til at bruge den.... Hvis I mener jeg kan sælge den, ville prisen så ikke ligge på ca 500-600kr???
Det ærger mig rigtig meget at jeg ikke kan bruge den, men brystmålet er ikke lige sådan at regulere...

Salt&Peber mangler kun få omgange med sort supersoft, men jeg afventer modtagelse af ganske få gram, som er nødvendige for det... Æv at posten ikke kører ud om søndagen... ekspres... Jeg har prøvet kjolen - og den sidder perfekt... Ej, jeg glæder mig til den er færdig...
tanker om næste projekt er allerede igang - det bliver vist noget fra lagret - Alafoss Lopi??? jeg har ihvertfald nok af det...og ideer..
Skolemæssigt er der nok at se til - men lidt tid til strik må der være... jeg hænger over bøgerne hele tiden synes jeg, der er rigtig rigtig meget at læse...og noget er bare så kedeligt skrevet, så stoffet bliver svært at komme igennem, trods at emnet er spændende... Men det kan jo også være at jeg lige skal vænne mig til at læse fagbøger med forskellige indgangsvinkler til fagene... Men notatteknik er vigtig...så husker jeg ihvertfald bedre..

Ingen kommentarer: