søndag, februar 07, 2010

Hvor er det let at have gode intentioner...

om at ville blogge mindst en gang om ugen - men lige for tiden går det ikke så godt... og det med billeder går da værre....(kan ikke lige huske hvor jeg har lagt kablet til kameraet...hm hm) Ihvertfald har jeg ikke nået en pind af ret meget i den forløbne uge... som jeg havde tænkt mig. - og det at blogge tager jo egentlig ikke lang tid - men så alligevel gør det - og da det med egen computer endnu ikke er realiseret, så er det ikke så let, når man skal låne sig frem... Og har jeg lige haft 5 min., ja, så har der været andet der kom indenom og skulle klares først...ja, ja, sådan er det indimellem...
Jeg er begyndt i skole - og det har i den første uge her, taget hovedparten af mine ressourcer - men spændende er det - og det har så betydet at jeg ikke har fået blogget - så det ender nok med at jeg bliver weekend-blogger....og så er der lige lidt arbejde der også skal passes. Jeg har nogle vagter i løbet af måneden for at holde økonomien på plads - SU giver kun lige til havregrynene... vi skal jo også ha det sjovt....(og lidt garn indimellem...)
Jeg strikker dog stadig - Salt&Peber er med mig i skole, hvor pauserne bruges på maskerne - og det betyder at jeg er næsten halvvejs... Den bliver rigtig fin. Farvesammensætningen er jeg meget tilfreds med - jeg lover der snart kommer billede... (=kabelt findes først) - og så er jeg strikke-monogam....
Men ellers er der planlægning igang af strik-in - den 13 marts - tilmelding via webstrik eller på mail...

5 kommentarer:

Jane sagde ...

Det er bedre at blogge lidt end slet ikke :-)
Det er helt forståeligt at du ikke har tiden til det, nu hvor du er startet med uddannelse.
Jeg ser frem til dine indlæg uanset om der er længe imellem dem eller ej og det er jo godt at ha´ noget at glæde sig til :-)

Hygge-Strik sagde ...

Jeg syntes det er godt, at du har taget strikketøjet med dig i skole, så slapper du lidt af. Når du er kommet godt i gang med uddannelsen, er jeg sikker på, at du finder tid til at blogge, det er jo også din måde, at få tingene ud :-))

Dorthe sagde ...

Tilslutter mig helt og aldeles Jane - hellere lidt og godt! ;-) Sådan at begynde igen på skolebænken kræver lidt tilvænning - og man bliver så træt i hovedet! Fortsat god vind! (og jeg kan helt tilslutte mig et tidligere indlæg: lynlås er bare godt! Og jeg forkorter ivrigt efter din fine vejledning i Svendborg)

Tina Olsen sagde ...

Puhaa, sikke travlt du har;-) - jeg nøjes gerne med det nyt vi kan få fra dig - altså indtil det bliver nemmere for dig at blogge - glæder mig til at se dit strik - SÅ FIND LIGE DEN LEDNING!!! - hi-hi..ja altså jeg er bare nysgerrig..kæmpe knuser til dig fra mig

Fru Knudsen sagde ...

Ja det tager ikke så lang tid at blogge, men lidt tid tager det nu alligevel