tirsdag, juni 21, 2011

Her sker ikke en pind.....

når der tænkes på strikketøjets ve og vel...  Jeg forsøger at starte op på Blomsterkjolen aka Louises Tunika fra Karen Noe... ville i forsøget på at tilpasse str., redigere lidt i opskriften - men det betød efter de første 4-5omgange at jegkunne se at  det var nærmere stadiet cirkustelt a la Benneweis... hm... det er en ommer! så her er trævlet op igen og slået masker op een gang til - til str. L.... Garnet jeg bruger er Mark og Kattens Linen - og jeg er gået til pind 7 istedet for pind 8.... Det ser stadig stort ud, men det skal prøves...
Jeg har ikke lige så megen overskud at jeg kan fordybe mig så jeg kan få kjjolen færdig til om knap 3 uger... Det er vist dårlig planlægning, når jeg nu havde en forventning om at blive færdig... Tjae, sådan går det indimellem... men andre kjoler har jeg da, som kan bruges, men Blomsterkjolen er nu stadig favoritten...
Der er en 18års fødselsdag lige om hjørnet - faktisk allerede fredag - så der skal igen laves nogle forberedelser... men denne gang er det ikke så hemlighedsfyldt... heldigvis.
Nå om lidt så er der afgang til ugens sidste vagt..... der skal idag serveres nyopgravede kartofler og jordbær med fløde til beboerne... mums...

1 kommentar:

Lin sagde ...

De har da et godt madbord de beboere. Herligt. Held og lykke med alle forberedelserne. Og bare rolig, du er ikke den eneste der ikke faar "pinde fra sig" hihi.