fredag, februar 24, 2012

Overspringshandlinger eller bare sjov strik??

en kollega spurgte om jeg strikkede håndledsvarmere....og så røg skrubtudsen ud - at tjae, nogle gange bl.a. bl.a....men om alt er, så har jeg strikket et par....
Faktaboksen siger:
Model: egen
Str.: pige ca 8-9år
Garn: chokoladebrun Blackhill fra Weller - en sponsorgave på strikkefestivallen samt lidt rester til blomsten
Pinde: 3,5mm
Forbrug:  samlet under 25gram
Hot Or Not: synes de er blevet rigtig flotte - og blomsten er jo hæklet, og faktisk ikke så svær at lave, da der var en fin vejledning til den...


 Jeg fik jo et sjal færdigt forleden - og der var en rest tilbage... og efter tilfældig surfen fandt jeg denne model - og det var før jeg havde denne turkise rest...
Faktaboksen siger:
Model:  Pulsvärmare med blad i kanten - en svensk opskrift
Garn: Kauni - ensfarvet turkis
Pinde: 3mm
Forbrug: ca 22gram
Bemærkninger: - ingen opskriften fulgt til punkt og prikke -efter jeg havde fået mig stavet igennem det svenske..
Hot Or Not: bestemt hotte - en dejlig opskrift, med et fint bladmønster.
 Ja, det var så de små overspringshandlinger - den lidt større er dette sjal - mage til det fra forleden - nu i Kauni papegøje og ensfarvet Kauni Lilla.
Overspringshandlinger - fordi jeg har en VestPå, der er ved at arbejde sig gennem ribben... egentlig tager det jo ikke så lang tid, sådan en rib, men lige pt. er det ikke så sjovt som det andet her.... ;-)

Imorgen skal tilbringes i godt selskab - med strikketøjet og ikke mindst snakketøjet... det glæder jeg mig til...

5 kommentarer:

Fríða sagde ...

det er da fuldt i orden med overspring når de er så flotte som dine.
kh.fra Island
Frida

Irene sagde ...

Søde pulsvarmere! Jeg kan selvfølgelig især godt lide de turkise:-)

Merete sagde ...

Annette det er tilladt med overspringshandlinger. Jeg er vilde med de pulsvarmer som har en bladkant

Hygge-Strik sagde ...

Det er så flot det du har lavet og det nye sjal bliver flot i de farver du har valgt. Tak for sidst.

Janne sagde ...

Overspringshandlinger skal der være plads til - både de store og de små.