mandag, februar 27, 2012

Strikkehygge

 ja, okay - her er vi gået til frokost.....
 - og Inges mand, havde været i køkkenet - og vi blev virkelig forkælet... her er det dadler med skimmelost og parmaskinke og det smagte pragtfuldt...og der var mere lækkert fra køkkenet...
Koncentrationen var stor - i perioder - men ih der blev grinet, hygget, snakket og grinet mere....
Tusind tak til Inge fordi hun lagde hus til en dejlig dag...
Søndag var jeg på job - men havde tidligt fri... så der kunne strikkes lidt... Jeg fik første trekantede del af sjalet færdigt...
 så lækre farver....
- på vejen hjem fra arbejdet igår havde butikkerne i Egtved søndagsåbent - og (efterskole-)sønnen havde bekendtgjort - ret sent naturligvis - at han da forresten skulle bruge et par hvide bukser til mandag.... men jeg var heldig at finde et par - til halv pris - og købte dem uprøvet til sønnen (og de passede perfekt)... men lige ved siden af lå genbrugsen.... og de havde dette skønne Aida termokrus med CirkelKaffePigen... - og så var der lige de, der tre stole, som jeg er noget vilde med, men ikke har plads til... - ja, det må blive i et andet liv, de kommer her... ;-)

3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Det ser ud som om, der er blevet strikket med de samme farver :-))
Tak for sidst, det var så hyggeligt.

Emmy sagde ...

Det lyder hyggeligt. Jeg kan godt forestille mig at parmaskinken med dadler og skimmelost smager skønt. Det bliver et smukt sjal er spændt på at se det færdigt:-)

Janne sagde ...

Det lyder til det har været en hyggelig dag, godt selskab og god mad så bliver det ikke meget bedre.