fredag, oktober 24, 2008

Fint besøg...

lige her hos moster igår eftermiddag - af denne lille charmerende fyr... det synes moster her ihvertfald. Min ældste datter er også faldet for ham, og skal sidde og nusse med ham....
Drengene er nu heller ikke upåvirkede af ham - de kommer lige forbi mens de leger og lige skal nusse en hånd eller en fod...
Han giver udtryk for at være tilfreds med sine forældre, så han ville gerne med moderen hjem..... så lad gå for denne gang, men hvis der bliver det mindste, må han jo lige ringe, så henter jeg ham straks :-)

Jeg er begyndt på en gave...som er lyseblå og som mange har strikket, nogle i flere eksemplarer med firkantet midterstykke, en inderbort og en yderbort med mange spidser på......
Weekenden starter snart - jeg har sagt ja til et par ekstra aftenvagter - fredag og søndag - for lørdag skal jeg jo på messe i Fredericia næsten hele dagen.... Turen går også forbi BC-garn...der har jeg ikke været før, men der skulle vist være et udvalg der er til at forstå....

Ved nu ikke lige om jeg skal have så meget garn - lagret er blevet øget en hel del her siden strikkefestivallen, det er ikke så godt... men når nu garnet "råber" at det eneste rette sted at opholde sig er hos mig, hva' gør man så? Det kan jo ikke blive ved med at gå - at der kommer flere klare opbevaringskasser, der kun lige kommer indenfor før at de er blevet fyldt......
(blogger driller mig med billedstørrelsen...hm)

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Fantastisk sød lille fyr. Jeg kan godt forstå I alle er faldet for ham:-)
Glæder mig til at se det lyseblå prinsesvøb.
Jeg er ked af jeg ikke har fået smidt nogen kommentarer her på det sidste, men nu må det gøres. Det er altså nogen flotte ting du har strikket her på det sidste. Både sjalet til ældste datteren og den søde bolero er jeg helt vild med.

Lene sagde ...

Sådan en charmetrold kan man ikke få for meget af. God tur til garnmarked og god aftenvagt i morgen :-)

Ellen Kathrine sagde ...

Hej Anette!
Ja det var da en dejlig lille gut I har fået i familien der :-).
Jeg er nok lidt baby"syg" pt- når man først får sine egne, så lægger man meget mere mærke til alle de andre søde små vidundere rundt omkring :-).
Selv om du "klager" over at dit garnlager vokser, ja så vil jeg nu rose dig for dit mådehold da du besøgte BC-garn i lørdags. Men der er nu også så meget derinde at man får svært ved at bestemme hvad man skal købe. Heldigvis var jeg faldet for en af deres modeller i forvejen- og så måtte jeg jo investere i noget garn til den..især da jeg jo ikke havde brugt penge på strikkefestival(var ærgerlig over at jeg ikke var med, men som du jo har lugtet var jeg lidt optaget:-) og heller ikke syntes at jeg kunne komme til Frederecia med baby...