lørdag, oktober 25, 2008

Rundt regnet...

ja - det på to måde.... det tog rundt regnet det meste af dagen idag - at køre til Kolding med bilen næsten fuld, på garn-rov... ikke det store, for jeg skulle videre sammen med Inge M og min mor til messen i Fa..... Garnkøbet ved BC-garn blev minimeret til 300g Lucca Fino og 2 ngl. arwetta samt et ngl på bestilling fra en der måtte blive hjemme...
På messen var der kø ind - uha, så måtte der være mange mennesker - hvilket der også var. Standen med webstrikkere i stor stil blev hurtigt lokaliseret og glade gensyn blev det da til... og nye ansigter blev sat på navne kendt fra webstrik... Det var hyggeligt og givende.
Det bedste køb idag blev gjort hos hende her og det blev til Rundt Regnet... jeg så den til strik-in i Ry tidl. på måneden i prototype og blev enig med migselv om at Topstykket -samme sted fra - måtte vente... Så nu er der gjort klar til at strikke (som om det er noget nyt..)
Det eneste negative vi oplevede på messen var, da vi ville ha lidt spiseligt - vi måtte stå i kø i over en ½ time - og det fordi messekøkkenet arbejdede ud fra devisen "hvem kan arbejde langsomst længst..:" hold da op! det var helt utroligt - det var som om at de overhovedet ikke havde anet at der var messe i huset! - der var 7- måske 8 mand i køkkenet og det gik så laaaannngsomt... Men samme oplevelse havde vi sidste år...

2 kommentarer:

Tineke sagde ...

Sjovt nok har jeg også bare behersket mig hos BC Garn, men jeg skal så til messen i morgen, mon jeg kan styre mig lige så godt der?
Jeg kan i hvert fald se jeg skal have madpakke med :)

Hygge-Strik sagde ...

Hej kære ven
Uha hvor jeg glæder mig til at se, hvad du har fundet til mig...slet ikke rart, at skulle undvære en shoppetur til BC-garn...*hihi*
Kram fra Bebiane