onsdag, oktober 29, 2008

Solskin og efterår..

det er hvad vejret viser idag... Den skønneste blå himmel ser jeg ud på og haven fuld af visne gyldne blade - og endnu flere i gårdspladsen ved kastanietræet, som har smidt oceaner af kastanier....
Det er også tiden til at få strik færdigt...hm - Rundt Regnet suser på pindene - et godt mønster (når man læser ordentligt på det - og ikke skal udnyttet garnet flere gange...hi hi) som giver en super model, er jeg helt forvisset om... jeg glæder mig ihvertfald til den bliver færdig. Jeg håber at der er overskud til at få den færdig i denne uge. Lige uger er mine arbejdsuger, så det kniber af og til med at nå hvad jeg gerne vil.
MIndstemanden er hjemme idag igen med hovedpine og let temp.forhøjelse... gad vide om han har en infektion han ikke kan komme af med? Nå det må tjekkes om et par dage..
Iaften er der kursus i håndstrik - Inge og jeg skal følges - og beregning af model er vist på programmet...Men også et par andre ting, som jeg lige har glemt...

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Du er så flittig med det strik, jeg skal også i gang :-)
Jeg har givet dig en udfordring på min side

Garn, hund & kat sagde ...

Det lyder spændende med sådan et kursus, og god bedring til den mindste.

Jeg har selv haft fornøjelsen af en lille en på knap 3, der var meget undrende over mit strikketøj - og samtidigt ikke helt kunne forstå konceptet med at jeg altså i dag hæklede hvad han ikke er så vant til, men på trods af han var sløj og burde slappe af ja så var det ikke meget jeg nåede imens han var her :-)