fredag, januar 26, 2007


Fødselsdagen forløb rigtig godt for den yngste - flot vejr, hvor drengene var ude at "skøjte" på de mange søer vi har på markerne....de legede i skoven og rundt om husene....og var rigtig friske da de kom ind. Da forældrene kom - fik de kaffe og denne kage....en cappucino-kage.... den er mums....

Jeg er blevet tagged af Jane og her er mine 6 sjove ting om mig:
1. Holder meget af at skrive lange breve.
2. Mødte min mand da jeg var 17 år.
3. Jeg er et morgenmenneske.
4. Jeg elsker at være ved Vesterhavet uanset årstid.
5. Er gammel spejder og løber nu orienteringsløb - og på mit første store O-løb for jeg vild! trods kompas - Pinligt!
6. Som 16årig gik jeg i mureroveralls, armystøvler(købt på Armylager) og med stort partisantørklæde.....og nu er tørklædet på mode igen!
Jeg sender den videre til Inge som jeg skal til Webstrik-Strikkefestival sammen med til Oktober 2007 - det bliver rigtig sjovt og hyggeligt.....
Aftensolen, var ualmindelig smuk.....

Ingen kommentarer: